Loading...
Over ons2019-11-07T15:34:50+01:00

Veel beter kan niet, administratie verloopt soepel, personeel is vriendelijk en ik heb een vast aanspreekpunt. Al meer dan vijf jaar zijn wij klant bij Hoogeveen en Jonker, top!

A. van Balkom, J&A Automatisering

Over Ons

 Advies- en Administratiekantoor Hoogeveen & Jonker is een kleinschalig kantoor dat zich onderscheidt door de persoonlijke betrokkenheid, de flexibiliteit en de vakkundigheid van de medewerkers.

Op het moment telt het kantoor 8 medewerkers verspreid over 2 vestigingen. Beide kantoren zijn in Noordwijkerhout gevestigd.
We vinden persoonlijk contact en een duurzame klantrelatie belangrijk, daarom heeft u als klant binnen het kantoor een vast contactpersoon. Indien diegene even niet beschikbaar is, is er altijd iemand bereid om uw vragen te beantwoorden. Binnen het kantoor hangt een informele en goede sfeer, waardoor u zich snel op uw gemak voelt bij ons.

Alex Hoogeveen en Mark Jonker hebben in 2016 hun klantenbestand samengevoegd en zijn een samenwerkingsverband gestart. Hiermee hebben zij hun kennis en vaardigheid gecombineerd en kunnen u daarmee nog beter ondersteunen. Daarbij hebben ze enkele vakkundige personeelsleden aangenomen voor ondersteuning van het snel groeiende bedrijf.

Wie zijn wij?

Mark Jonker RB

Sinds 1992 ben ik werkzaam in de accountancy. Tot 2000 heb ik diverse werkzaamheden uitgevoerd in de functie van assistent-accountant, hierbij kan gedacht worden aan administraties verwerken, jaarrekeningen opstellen en controleopdrachten. Vervolgens ben ik 8 jaar als allround belastingadviseur werkzaam geweest. Na afronding van de studie aan de Federatie Belasting Academie, heb ik mij ingeschreven in het Register Belastingadviseurs (RB, toen nog FB). In 2008 heb ik een eigen onderneming gestart; Advies- en Administratiekantoor Jonker & van Nobelen, wat ik tot op heden met plezier doe. In 1997 heb ik Alex leren kennen bij een voormalige werkgever van ons beide. Deze samenwerking klikte meteen en hebben altijd contact gehouden tot we in 2015 hebben besloten om onze ondernemingen volledig samen te voegen. Dit doen wij nu al een aantal jaren met veel plezier.

Alex Hoogeveen

Sinds 1997 ben ik werkzaam in de accountancy. In het begin als assistent accountant en later als relatie beheerder binnen dezelfde accountancy branche . In die periode heb ik ook de financiële opleidingen MBA en SPD afgerond, aansluitend heb ik ook de vakken van het theoretische gedeelte van de AA opleiding met succes gevolgd.  In het jaar 2006 heb ik een uitstap gemaakt naar een CFO functie waar ik verantwoordelijk was de gehele financiële administratie alsmede de interne en externe verslaglegging. In 2009 ben ik een eigen onderneming gestart; Alex Administratie & Belastingen, dit doe ik tot heden met veel plezier, daarom hebben Mark en ik besloten onze ondernemingen samen te voegen tot 1 onderneming. Ons klantenbestand en onze vakkundigheid hebben we samengevoegd tot een leuk en goed draaiende onderneming, waar ik al jaren veel plezier aan beleef.